BrsArl06 30+6 haftalık hamileyim ve normal doğum düşünüyorum.Doktorum epidural mi dolantin mi nasıl doğum istediğine karar ver dedi. Dolantinle ilgili hiçbir fikrim yok ve ilk defa duydum. Bilgisi olanlar fikrini paylaşabilir mi?
Novamomy BrsArl06 dolantin(aldolan)adında narkotik bir ağrı kesici sanırım genel anestezi yapıp ağrınız olursa bu ağrı kesici yaparız anlamında demiş olabılır şimdiden hayırlı olsun