Merhabalar, normal idrar tahlili anlık protein kaçağını kontol ederken , 24 saatlik idrar , genel durumu takip ediyor gece de oluyor mu diye. Benim de normaş hep negatif cıkarken 24 saatlik oldukça yüksek çıktı ve tansiyon ilacına başladım.
Ayrıca protein kaçağından şüpheleniyorsan idrarından anlayabilirsin köpürüyorsa kaçak vardır.