Poncikkkkkk kuzum bende 79la hamile kaldım 20 kilo aldım haşimato var bende ilaç kullanıyorum, 2 hafta içinde doğumum olacak doğumdan sonra kilolar yavaş yavaş gidiyor zaten bebekten oturmaya vakit bulamayacağız bide sen ve bebek sağlıklıysanız hiç dert etme ben hiç dert etmiyorum böyle sağlıklı ve mutluyum sonuçta bebeğim için vücudum değişime uğruyor 9 ay az bi zaman değil kiloların hemen gitmesini bekleyemeyiz önemli olan sağlık kuzum benim doktorum 9 aydır 1 kez bile kilo lafı yapmadı tiroid hastası olmama rağmen bazı doktorlar kilo muhabbeti yapıp annelerin sinirini bozuyorlar takma kafana