Mhtpkrtybdk bende çok öksürüyorum
Öksürüğü bıçak gibi kesen tarif yok maalesef
Çay kaşığın ucuyla zencefil ve karabiber koyuyorum 1 tatlı kaşığı bal koyuyorum, üzerinede ılıktan biraz daha sıcak su koyuyorum onu içiyorum
Bi yandan dut kurusu kaynatıp içiyorum
Ihlamur vs
Yani başka bişey bulamıyorum yapacak
Bunlarla geçiştiriyorum
Göğsüme viks sürüyorum bide havlu kapatıp