Gizem-eruzun Merhabalar güzel anneler. Bugün 13 hafta 1 günlük olduk biz ama kasiklarimda çok agri var bugün sizde yasadinizmi aynı problemi? Birde afedersiniz çok akıntı geliyor ama su gibi geliyor bu normal birseymi??
Okayss Gizem-eruzun bende bugün doktora gittim ve kasık ağrısını sordum bebek büyüdükçe ağrıların olur normal dedi 🥹☺️
Gizem-eruzun Okayss peki akintin hiç su gibi geldimi seninde ? 2. Gebeligim ama daha once hiç yaşamamıştım böyle bir sey
Okayss Gizem-eruzun evet kokusuz ve kaşıntı falan yapmıyorsa çok normalmiş oda benimde çok akıntım var şeffaf su gibi
Love13 Gizem-eruzun doktorunuzu arasanız veya bir kontrole gitseniz iyi olur bence hem içiniz de rahatlamış olur çünkü su şeklinde olanı duymadım normal olan daha sümüksü gibi kıvamlı oluyor bildiğim kadarıyla… siz bir gidin içiniz rahat etsin 🙏🏼♥️
Gizem-eruzun Love13 tesekkur ederim doktorumla direk irtibata geçtim ve randevu aldim hemen yarın gideceğiz inşallah onemli bir sey yoktur 🤲🤲
ebrusngl Gizem-eruzun merhaba doktora gidebildinizmi su gibi akıntı normalmiymiş benimde aynı şekilde akıntım var çünkü
Gizem-eruzun ebrusngl evet gittim bugün hamilelik sürecinde bu tur bir akıntının görülmesi normalmiş ama kaşıntılı değilse tabii. Benimki kaşıntılı değildi ama her ihtimale karşı bir krem verdi kaşındın olduğunda bu kremi kullan dedi bana
ebrusngl Gizem-eruzun benimde kaşıntım yok sadece şeffaf su gibi akıntım var bende en sonki randevuda doktora sordum oda normal demişti ama içim rahat etmedi galiba normal bir durum herkeste olabiliyor