Hfdkmn Elif37 hayirli olsun bence artis gayet güzel baslarda endise oluyor tabi ama %60 artis bile yeterli ben 36,5 ile ögrendim 2 gün sonra 65 olmustu suan 8 haftaligiz endise etmeyin 🤗 allah hepimize kucagimiza almak nasip etsin
Elif37 Hfdkmn teşekkür ederim ilk gebeliğim değil ama kaç kez anne olursak olalım telaş oluyor yine …
Elif37 Asel1211 adete birkaç gün kala göğüslerde hassasiyet, şişkinlik ve sağ kasıkta batma oldu şüphe ile test yaptım pozitif çıktı