Ovgusss Bebeğim doğduğunda benim tamamlayıcı sigortam vardı. Bebek doğduktan on gün içinde bildirdim sigorta şirketime. Sonra biraz zorladılar yapmamak için, epikriz istediler gönderdiğimi kabul etmediler felan. Sonra dedim tamam sıfırdan yapın bana eklenmesin, öyle olmuyor dediler. Neyse sonra hallettik bana eklendi. Yeni dönem geldi. 4 kendime 4 te bebeğime ödeyerek yaptırdım tekrar. Sanırım bebeğe sadece yapmıyorlar. İlla sana ekleniyor.