nurkaya_11 Kasığımdan ince bir sızı bacağıma vuruyor bacağım sızlıyor kızlar büyük abdestim gelmiş gibi oluyor ama birşey yok doğum sancısı olabilir mi
siyahinci3 nurkaya_11 bende ayni post actim görmedim postunuzu benimde ayni karnimdan dolanan bacagima vuran bir sanci var 38+5im
siyahinci3 nurkaya_11 😀😀 benimki gelecek heralde yaa yarin normalde nst ve anestezi ile görüşme vardı
nurkaya_11 siyahinci3 hadi inşallah sağ Salim bende doğurcam deyip deyip duruyorum hergün bakalım ne olacak 😂😂