Kızlar merhaba ben 10 haftalik hamileydim bebeğim 6 haftalikken kalbi durmuş kontrole gitmiştik kötü haber aldık ve ilaçlarla düşük yapmam gerekiyordu 3 gün hastanede yatış verdiler düşük yaptim ve kalan parçayı kürtajla aldılar size sormam gereken soru soyle doktorlar 3 ve 6 ay gebe kalınmamasi gerektigini söylüyor olurda kalırsam bir sorun yasarmiyim benim gibi bu durumu yaşayan varmi ?