Mello29 tıp fakültesinde takipli hastayım inan orda 4 doktorun dördüde aynı şeyi dedi Farklı zamanlarda doğal akışı bozmayalım nasılsa açılma olduğu anda yapabiliriz dediler ama Salı günü tekrar kontrol için gün verdiler o gün tekrar söylüycem yok içim rahat etmiyo