Hanimlar 38+5 im yarin anestezi ile gorusecektik ama ara ara karnim sertlesip bacagima bir agri giriyor sanci boyle bir seymi..ilk kizimda nisan gelmisti suni sanci aldim.. ikincide sezeryan di..buda sezeryan ama insanin kendi sancisi nasil gelir tecrubem yok bir anda dolanan bacagima vuran bir agri ara ara oluyor ..tecrubeli annelerim den yorum bekliyorum