Kızlar 1 haftalık lohusayım kendimi çok garip hissediyorum sürekli uyumak istiyorum moralim bozuk ağlayasım var sürekli hemen sinirleniyorum yiyip içemiyorum bide normal doğum yapıcaktım sezeryan oldu oda ayrı etkiledi beni sizde durumlar nasıl biraz dertleşelim