ikbalk Elisa55 12. Hafta keain cinsiyet belirleme açısından çok erken bir dönem, onun için 15. Haftadan sonra daha kesin oluyor.
Ebrarliva Elisa55 banada 14 te bacakallri kapalai gostermior smsa tahmin yaoaamam gerekirse kıza benzior dedi bakalım 16da gidicem inssallah değişir erkek dere😍😍😍 bir kızım var bir oğlum olsun isterim
Elisa55 _tugba94 hayırlısıyla kucagına al insallah 🥰 banada tahminde bulundu ama kesin demediği icin bi süphedeyim 😂
_tugba94 Amin inşallah bu yolda olan herkes hayırlısıyla kucaklasın bebeklerini inşallah🤲🏻🐣 size hangi tahminde bulundu☺️
Elisa55 _tugba94 erkek gibi gördüm ama emin degilim dur bakalım öbür ay netlescek demisti ayın 7 sinde gidicem iste bakalım☺️
Elisa55 Bltbrkv ya insan bu devirde de yanılma olabilir mi bu kadar diye düsünüyo ama pekte güvenmemek gerekiyo ultrasona demekki 🤣 saglıkla büyüt bebişini 🥰
Elisa55 ikbalk tabiki bi kızım var buda kızda olsa erkekte basımın üstünde saglıklı olsunlar gerisi bos ☺️
Nuraysss Bltbrkv yakinda dogururum, pembis esyalarla gidip aha erkek bu derlerse bayilirim herhalde 😅