Zeynep_61_70
Ben tip 1 diyabetim hba1c hamile kaldığımda 8.7 idi
Şuan 12 haftalık hamileyim değerim 7 ye düştü diyetisyen kontrolüyle ilerliyorum . İğne dozlarım ayarlandı endokrin doktorum tarafından . Sakın korkma kendini strese sokarsan şekerin zaten hep yükselir hep olumlu düşün dua et sen elinden geleni yap .
Hastane olarak da 3 özel gezdim üçü de kabul etmedi endokrin doktorları olmadığı için hastanede daha büyük özel e yönlendirdi mega medipol gibi . Doğum sonrasında endokrin doktorunun bebeği takip altında tutması gerekiyor çünkü ..
Ancak mutlaka devlette kaydının olması gerekiyor diye üç doktor da üstüne basa basa söyledi . Şuan perinatoloji bölümüne gidiyorum ben kadın doğum doktorum yönlendirdi artık orada takipte olacaksın dedi . Çünkü tip1 diyabet de kilolu bebek yarık damak olabilme ihtimali var ancak bu şekerinizi dengede tutmazsanız gerçi orasını da Rabbim bilir .
Ben özel olarak bağcılar medicine doktor Tea hanım a gidiyorum . Kendisi diyabet konusunda bilgili o yüzden tercih ettim