CansuCansu4 Kızlar yaklaşık iki saattir düzenli bir şekilde gelip giden bel ağrım var ama belime vuran ağrı adet ağrısı gibi zor yürüyorum şuan 38+2 yani bel ağrısı doğum başlangıcı olabilir mi
BskSrc CansuCansu4 olabilir canim, sancılarını kontrol et 🌸 aralıkları azalırsa hastaneye git hemen ☺ bir de sıcak suya gir evde… nişanın ya da suyun geldi mi? Rabbim bir avazda kurtarsın insallah 🙏 bebişin sag salim kucağına almanı dilerim 🥰
CansuCansu4 Hsee geçen hafta kasılmayla gitmiştim acile bir gece yatışım yapıldı 1 cm anılmam vardı sancılarım düzensizdi. Şimdi de yalancıdır diye bekliyim biraz diyorum ama bişey olur mu acaba
CansuCansu4 BskSrc nişan gelmedi ama akıntı gibi az az gelen bir sıcaklık var ayy çok sağolun amin inşallah hepimiz sağsalim alırız 💜🥹
Babykalamar CansuCansu4 agrilar sancilar arasindaki sure kisaliyormu bakin. 2 saat cok uzun. Bakalim yarim saate 20 dk ya dusecekmi kontrollu olun