Ben de 12 haftadayım. Aşırı midem bulanıyor, kusmaktan da korktuğum için kusamıyorum da.. bu beni daha da kötü yapıyor. Yemek yiyemiyorum bi iki lokma yiyip köşeme çekiliyorum. Tost, kraker gibi şeyler yiyebiliyorum bi tek. Suyumu içiyorum vitaminlerimi alıyorum. Dün kontrolüm vardı, her şey yolunda dedi doktorum. Kendini yemek için zorlama suyunu iç katı gıda tüket yeterli dedi. Mide bulantısı için ilaca başladık şimdi. Sen de yemeye zorlama, çıkardığında daha kötü olacaksın çünkü, meyveni yemeye çalış az az ye yeter. Sen annesin zaten bebeğinin kötülüğünü istemezsin, üzülme, inan o daha minicik olduğu için kendisine yarayan her şeyi senin depolarından alıyor şimdi ❣️