Ceylan9302 24 saatlik idrarda protein kaçağı olduğunu söyledi doktor değerim 342 çıktı. 300 sınırmış ama şu an bir tadaviye başlanılmadı çok yüksek olmadığı için acaba aynı durumu yaşayan varmı?