Sevimdncr 40+4 üm ve doktorum yarın suni sancıyla doğum başlatacağını söyledi bebeğimin kalp atışları gayet normal amniyon sıvısı yeterli sancım yok herşey gayet normal ilerliyor bu durum başına gelen varmı ne yapmalıyım?
Hsee Sevimdncr bende 39+3 oluyorum bebegımın suyu azalmıs bu gece sunı ile normal deneyeceğiz acılmam var 2 cm senın varmı bide bebek asagı düşmüs baya
Nursemother Sevimdncr bende cuma günü 41 haftayı doldurup ,suni sancı iel dogumu baslaticak doktorum. beni ne bekliyor çok merak ediyorum. İnşallah bir avazda dogururuz yarın doğum.sonrasi deneyiminizi.buraya yazarsanız çok sevinirim 🌸
Aysegul123Defne Sevimdncr bebeğin kilosu ne kadar canım benimde 38+5 hala gelen giden yok hareketlilik yok 40 i gecicek diye düşünüyorum
Sevimdncr Nursemother doktorum yarına kadar bekleyelim dedi vajinal muayene yaptı rahmin girişini biraz kazıdığını söyledi sancıyı tetiklemesi için şuan biraz ağrım var ama doğum sancısı gibi değil ağrım olmazsa pazartesiyi beklemeyi düşünüyorum