Zbzbzb burda düzgün uslubla postlara cevap verilemiyor heralde Hanimefendi riske neden atayım bebeğimi doktor kendi dedi açlık tokluk şekerine baktirsam şimdilik yeterli yüksek çıkarsa test yaparız dedi siz daha iyi biliyorsunuz heralde
ilzannliy bakalım bende aynen sizin gibi yaptırcam insaAllah