Merhaba arkadaşlar…19 haftalık hamileyim.Benim sol bobregimde 9 mm taş varmış idrar kanalına doğru ilerledi. 3 gündür şiddetli ağrı çekiyorum.Mide bulantım var sürekli çıkarıyorum. Birşey yiyemiyorum. İlaç kullanamıyorum.Doktor stend takılması gerektiğini söyledi. Benim gibi bı durum yaşayan var mı ? Bebeğim için endişeleniyorum.