Kızlar 2 gündür üstümde kırgınlık vardı ama bu gün çok çok kötüyüm yattığım yerden kalkacak halim yok baş ağrısı mide ağrısı ateş ve öksürük e haliyle iştah da yok sadece bol sebzeli mercimek çorbası yapıp içsem bebek için yeteri kadar besin olur mu çünkü başka bişey yiyip içecek halim yok