aysnrsoylu 23+2 deyiz ve oğlum hâlâ yüzünü göstermedi. Detaylı ultrasonda da göremedim sürekli arkası dönük yada eli yüzüne kapalı🤦🏻♀️Doktor herşey saglıklı dedi ama Bu durumu yaşayan varmı sorun yoktur demi
Kubrabyrmm aysnrsoylu kız ne sorunu olcak rahatına düşkün nazlı bebek bunlar ben 37 haftalık hamileyim ben 1 kere yarım yamalak gördüm doğumda görücez inşallah bu beni daha çok heyecanlandırıyor 🥰🥰🥰
esiaks aysnrsoylu benimde aynıydı. Sizle aynı haftalarda detaylı ultrasonda yüzünü göstermedi iki üç kez yeniden gitmek zorunda kaldım 😂 eli hep yüzünde asla göstermiyordu. Zor bela gördük
1Gunes aysnrsoylu 35+5 im hiç görmedim ne zaman ultrasonda girsek elleri ayakları ile yüzünü kapatıyor 🤣doğumda göreceğiz inşallah
Umrangunes Bende 3 ay falan gormedim surekli elleriyle yuzunu kapatiyordu en son pazartesi gittim annem ve kayinvalidemle sanırım onlarin şansına yuzunu gösterdi bu arada 31. Haftadayim ☺️☺️
emossss_4 Biz hiç görmedik en sonki kontrol de gördük eşimle ayy dedik dr sonunda dedi nazlı kız yarında sezeryanım var artık canlısını görürüz inş 🥹🥰🤲🏻
Busel aysnrsoylu valla bende görmedim ya yüzü plesantaya yapışık ya kafası kanala doğru ya elleri yüzünde cumartesi de iki elini yüzüne çapraz yapmış bir elinde kordonu tutmus😅 saldım artık
Ayseatr aysnrsoylu 36 inci haftadayiz daha göremedik beyfendiyi doğum nasipse inşallah ya ayağını gösteriyor ya elini 😅
Flyderndkk aysnrsoylu 21de zorla gördüm detaylıda yüzünü. Ondan sonra hiç göstermedi. Haftaya kontrolüm var 35te yine göstermezsen artık doğumda görürüz 😃
Seydo54 aysnrsoylu 35nci haftamdayim, şu zamana kadar duzgun bir fotosu yooook göstermiyo tam bir utangac balik erkegi😅🤪 Bakalim vir dahaki gidisimizde dr amcasina poz verecek mi, gittigim dr makinasi on numara her ayrintisi gozukuyor ama bizimki gostermio🙈
aysnrsoylu Ayy tek değilmişim rahatladım.😁 ben sadece kız bebekler göstermez diye biliyordum 😁 hayır yani bi de heyecanla görmeye gidiyorum yok göstermiyor sonra bi umut bi dahaki randevuyu bekle. 😁 sanırım görmek istedikçe göstermeyecek dogumda görecegşm bende. 😍