Kızlar benim adetim üç gün önce geldi ve üç gün sürdü bugün dördüncü gun ve kanamam olmadı normalde altı gün sürerdi üç gün sürdü bilmjyorum devami gelir mi ama bugün hiç gelmedi ve benim hamilelik belirtilerim vardi kanamam olunca şok olmuştum ztn ve hala daha var beljrtilerim bel ve göğüs ağrım halsizlik bide istahtim kesildi ha bide adet olmadan iki üç gun hazimsizlik vardı kanamanin ilk gunude ozellikle coktu tas gibiydi karnim
Göğüs ağrısı falan adet belirtiside diyebilirsiniz ama bende hiç göğüs ağrısı falan olmuyodu adet olacagimda
Neden böyle olmuş olabilir ya