nergismom Kızlar isim konusunda acayip kararsızım😫 Eşimle defalarca tartıştık bu konuda .. bugünde kaynanam aramış kızımızın adı ne herkes soruyor düşünmediniz mi vs vs ben artık çıldırdım yaa 🥴 ben modern isimler istiyorum eşim Asya Azra hep bu tarz isimler istiyor nasıl uzlaşabilirim en sonunda dedim isim konusunda bişey konuşmayalım lütfen..
Sirkelimon nergismom evlenmeden önce benim kızım olacak adı Ayça olacak erkek olursa sen ne istersen koyarsın demiştim kızımız oldu adı da Ayça. Evlenmeden önceden anlaşmıştık biz😂
susis nergismom baba ile anne ortak anlaşarak tek isim ya da ikisi de birer istediği ismi koymalı bence ve başka kimsenin de söz hakkı olmamalı. Biz tek isim düşündüğümüz için onun beğenip benim beğenmediklerimi ya da tam tersi durumdakileri direkt eliyoruz. Ortak bir şekilde olabilir dediğimiz 2 isim oldu şu ana kadar ama ikisi de ikimizin içine tam sinmedi. Bu isim seçme konusu zor gerçekten. En sonunda başka bir şey bulamayıp ikisinden biri olacak bizde o kesin 😀
Sellmaseellma nergismom keşke herhangi bir isim konusu olsa doğuma 1 buçuk ay felan var benimki yine gelmiş seçtiğimiz ismin yanına babasının ismini ekleyerek daha güzel olurdu ya diyor dedim ne hakla ?¿ babanın ismini ben çocuğuma koymicam bu konuyuda kapattık dedim erkekler cidden beyinsiz olabiliyor ben buna kanaat getirdim artık çok nadir akıllı erkek aralarından çıkar
nergismom Sirkelimon ayy ne güzel canım bizde erkek düşünüyoduk AtaHan demiştim ben ama kız olucağını öğrendik geçen hafta taktı erkeği sen koymuştun kızı ben koyucam😁😁 ya bu ilk çocuğumuz ben kimsenin ismini koymadım ki🥴
Suheda_4406resul nergismom iki isim hakkında ne düşünüyorsunuz örneğin bir ismini siz diğer ismini eşiniz koysanız. Benim eşim ne yazikki iki ismi istemiyor tek isimli olsun diyor ve kendi istediği ismi koyacak eşimin seçtiği isim benimde hoşuma gitti bu yüzden kabul ettim ama ikinci işinde istiyirum sırf bebeğimin ismini sadece eşim koymuş olmasın diye 😅
ipek_1701 Asya ismi de güzel bence. Ama tabi ki önemli olan ikinizin beğendiği bir ismi koymanız , ben oğluma istediğim ismi koymuştum. Eşimin ailesi dedesinin ismini de ekle dedi ama eşim karıştırtmadı. Şimdi kızım oluyo . Her iki ailede ilk kız torun. Herkes çok heyecanlı. Halaları daha şimdiden çoğu alışverişini yaptı . Hepsi 16 17 saatlik uzaktalar . İstediğiniz ismin yanına Nur ismini ekleyin diyolar. Ama ben hiç sevmem. Eşime söyledim anlattım. O daa amaan onlar desin kimliği biz çıkarıcaz . İkimiz beğenelim bi isim koyarız dedi. Oğlum adı Çınar 💙 kıza da Güneş diyoruz şuanlık bakalım. İsim konusunda içe sinmedi çok önemli bence. Siz hangi isimleri düşünüyosunuz ki eşiniz beğenmiyor mu
Canan_bgrck nergismom canım biz başında anlaştık erkek olursa kendi koyacaktı babasının ismini kız olursa da ben koyacaaktim istediğim isimi Yani dün doktor kıza benziyor dedi bakalım eşimde koyamazsn vs demiyor zaten anlaşma yapıldı diye 😂 İki isim koyun canım biri senden biri ondan
Basaksann Biz kağıda yazdık kura çektik , eşim yazdı ben çektimmm biz de çok tartışmıştık onun istediklerini ben beğenmemiştim böyle bi çözüm bulduk benim istediğim ismi çektik kırılma gücenme olmadııı , şansaaa bırakmıştım 😂
betulpolat nergismom yani bu eşinle ikinizin arasında olan bir olay yani kaynananız ne alaka bende sevmem hiç üçüncü şahıslar karışsın… Yani madem eşinizle anlaşmazlık yaşıyorsunuz iki isim koyun ikinizin de gönlü kırılmamış olur.. bana göre en çok kadının hakkı bütün acısını tatlısını en çok yaşayan kadınlar sonuçta
Ozlemdemir nergismom seninki yine iyi canım arkadasim 9 ay boyunca eşiyle kavga etti eşi çocuğuna babasının ismini vermek istedi. Babasının ismi abdulrahman kız deliye döndü ama ismi o oldu
nergismom ahhahaha 😁😁 kızlar valla şöyle bi durum da var ben iki tane ismi Asel Lina çoooktan beyenmiştim ve uyumlu buluyodum eşim Azra Asya olsun diyor 😁 ikişer ismide kendimiz koymak istiyoruz 🥴🥴sorun orda