Skrn1 Kızlar bebeğim doğum pozisyonu almış geçen hafta gittiğim zaman öğrendim ama bugün hareketleri göbek deliğimin altında hissediyorum size tekrar makat gelişe dönüş müdür 😒
Aysegul123Defne Skrn1 dönmüş olabilir küçük çünkü daha ama büyük ihtimal o hissettiklerin elleridir elleriyle ayaklarını ayrı ayrı hissetmeye çalış üst taraftada hareketlilik varsa elleri yüzü falandır asagidaki hissettiğim hareketlilik
susis Skrn1 dönmüş olabilir ama düşük bir ihtimal. Sadece bacaklarını da çekmiş olabilir. Arada ben de daha aşağılarda hissediyorum bir süre sonra yine en üstte hissetmeye devam ediyorum
yagizegemom Skrn1 31+3 deyim bende 30+6 da doktorum kafası aşağıda demişti ama ben hala heryerde hissediyorum hareketlerini🫠bence dönse anlardın canım ya kolu eli felandır belki 🐣
Skrn1 Aysegul123Defne öyle yapmaya çalışıyorum kuzum ama çok hareketli şuan sol aşşağıda toplanmalar var bazen tam kasık bölgesinde neyi nerde anlamıyorum ama yön değiştiriyor gibime geliyor şuan
Skrn1 yagizegemom kestiremiyorum ki çok kıpırdak ama pozisyondan hep aynı yerdeydi kuzum makat gelişi olduğundan beri kaburgalarımda hareket vardı ama şuan bişeyler yapıyor ama bilemedim ☺️
Skrn1 susis doktor en son toplanma hissedersen ya poposu yada sırtıdır el ve ayaklarını toplanma olarak hissedemezsin dedi eğer dediği gibiyse dönüyor galiba 😒
Skrn1 susis o kadar zor hazırladım ki kendimi normal doğuma bide şimdi onla uğraşmak istemiyorum inşallah dönmemiştir ☺️