Minik_annee bende çok araştırdım ama maalesef çok fazla olumsuz yorum gördüm. Birde tüp bebek ile hamile kaldım sezaryen öneriyorlar doktorlar ama devlette son ana kadar bekletiyorlar ve yine sezeryan garantisi yok bebeğimi riske atamam o yüzden gitmedim, normal doğum için tek kişilik odada kalıyormuşsun ve kaldığın odada doğumun oluyormuş yakın bir arkadaşım doğum yaptı, refakatçi 1kişi kadın kabul ediyorlar babayı bile almıyorlarmış buda benim için bir etkendi sonuçta eşimi yanımda isterim o gün, bebeğiyle birlikte olsun isterim. Birde hemşireler hiç iyi davranmamışlar memnun kalmamıştı arkadaşım. Ama olumlu geçenlerde var iyi araştırıp bakmak lazım