Nis en buyuk korkum bu benim hastane 35 haftanin altini kabul etmiyo yogun bakim yetersiz risk alamayiz gelsende sehir hastanesine sevk ederiz diyolar , tansiyon problemim ve hemoroidim var Allah korusun ama mecbur kalirda devlete gidersem acaba bu halde de normal icin zorlarlar mi ya kendi doktorumla dogu mu kararlastirirkende tansiyon sorunun oldugu icin sezaryen daha iyi sana demisti cok korkuyorum acil bi durum olurda devlete gidersem zorlarlarsa diye