31+1.haftaya girdim. Saçlarımı öyle tuhaf bir renk oldu ki artık boyamamak için zor tutuyorum kendimi. Çok uzun zamandır saçlarım hep kızıldı o kadar alışmışım ki şuan yabancı geliyor görğntüm bana. Ee bide kilo aldım yani en anı olması gereken zamanlarda fotoğraf bile çekilmek istemiyor canım. Daha önce hamile olup saçını boyayan bebişine sağ salim kavuşanlar fikirlerinize tecrübenize ihtiyaçım var. Çok şükür sağlık açısından bir sıkıntımız yok şuan kızımda bende iyiyim riske girmek beni korkutuyor ama bu saçlar psikolojimi de bozuyor artık. Ve bitkisel boya denedim bir kere istediğim sonuçu vermedi🙄