Bizde bugün 7 +1 olduk kese göründüğü zMan 5+6 ydi ama karından görünmedi o zaman alt muayene yaptı öyle gördü keseyi 2 hafta sonra gel kalp atisi 8cin dedi haftaya salı gidicem inşallah Allah’m bekleyenlere hayırlı haberler versin inşallah hepimize 🤲😊