aysenaltintas Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, ben 22 haftalık hamileyim, dün hafif pembe kanım gelmişti, bugün de detaylı ultrasonumuz vardı. Doktor plasentanın önde olduğunu söyledi, şuana kadar 4 cm yukarda olması gerekiyor ama seninki 1 cm yukarda sadece dedi, ağır işler yapmak, spor yapmak ve ilişki yok artık dedi, bebeğimizin sağlığı iyi çok şükür ama ilk hamileliğim çok korkuyorum birşey olacak yavruma diye, yaşayanlar var mı aynı durumu?
DilaDeniz aysenaltintas aynı durumu yaşadım ve bol bol dinlendim. Plasenta yukarı çekildi çok şükür 🤲🏻 Endişe edilecek bir durum değil korkmayın. Ağır bişey kaldırmayın. 36. haftaya kadar da yukarı çekiliyor yani 😊
aysenaltintas DilaDeniz çok teşekkür ederim, demek ki dikkatli olduğumuz sürece korkacak bir durum yok, umarım benim de yukarı çıkar en kısa zamanda 🙏🏼☺️