minikmucizemmmmmm Kubraa033 kapağını açmadan hani hemşirelerde vuruyo ya parmağıyla. En üstte boşluk kalıyor sonra kapağı aç şırıngayı ittir ileri doğru bir kaç damla çıksın iğneden aksın ilaç bir şey olmaz boşluk kalmasın
Esrahmet Kubraa033 ben gebelik zehirlenmesi geçirdim oyuzden 40 gün kullandim pıhtı atmasin kan yüksek tansiyondan diye
miray_85 Bende kullaniyorum 28. Haftadayim doguma kadar kullanıcağimi söyledi doktorum allah yardımcımız olsun hergun bunu yapmak zor ben sadece koldan ve bacaktan yapiyorum göbekten yapmak istemedim morarmasını görünce canım sklıyor