Merhaba kızlar 34+2 olduk ama zaman o kadar yavaş ilerliyorki artık, geceleri uyku falan kalmadı zaten, aşırı ağır hissediyorum kendimi evde hiçbirşey yapasım gelmiyor ve ara sıra adet sancısı gibi kısa süreli ağrılarım oluyor. Allah’ım bebişlerimiz zamanında ve sağlıklı gelsin ama artık çoook gergin olmaya başladımmm 🙄🙁🙁