Aysegul123Defne Mommy99 beklemelisin daha çok küçük olduğu için ultrasyonu önermiyor benim doktorum 8 den sonra ufak bir kalp atışı duyup bıraktı zarar vereceğini düşünüyordu
Gonuel49 Mommy99 bizde bugün 8+2 olduk dün doktora gittim kontrole doktorum hala kalp atışını dinletmek istemiyor 🤕 kalp atışını gördük 🥰 ama tehlikeli olacağını söyledi bizde ısrar etmedik, gördük zaten hamdolsun kalp atışını 🥰🥰🥰
newmom01_ Duyabilirsin. Ama garanti olsun diye bende 1 hafta daha bekleyeceğim. 8 de gitmeyi düşünüyorum🤣 hayırlı olsun canım