Aysegul123Defne öncelikle şunu söyleyim 38. Haftadan sonra kanala giren demişsiniz zaten normal doğumda olması gereken Budur. Normal gebelik süresi 40 haftadır ve çoğu doktor eğer bir sıkıntı yoksa bu süreyi bekler. Anlattığınız kadarıyla normal doğuma bi engeliniz yok. Özellikle şunu sorayım çatı kontrolünüz oldu mu? Olmadı da bunu söylüyorsa Doktorunuz kolaya kaçmış. Benim bebeğim 4 kilo üstü olmasına rağmen normali bekledi doktorum. 41. Haftada doğum yaptım 4 buçuk kilo. Hemde son anda sezaryene dönen, normal giden bi gebeliğim vardı.