Annelerinannesi
Bebeğim bugün çok hareketli hiç böyle olmazdı. O hareket ettikçe ben ağrıdan ölüyorum. Hem kasıklarım hem belim ağrıyor. Doğum sancısı mı başlıyor? Lütfen yazar mısınız? Acile gidecek kadar körü değilim. Ama git gide ağrılarım artıyor.
SevgiIbrahim
Gercek sanci belden sirttan geliyomuss evet.. doktorum agrin olunca dakika tut dedi.. 5/10dk arayla agrin varsa ve hissedilir sekilde cogalip siklasiyosa bence bi gidin. Gerci siz daha iyi hissedersiniz..
Mrymtnbus
Gaz sancısı iğne gibi batar,,doğum sancısında kemiklerin takırtukur ediyo resmen farkı anlarsın bence,,bende öyle olmuştu kemiklerime doğru hareket edip canımı gerçekten acıtıyodu sonra nişan geldi derken sabaha yatış ☺️