Deletedmom_85 ben yaptım 2 kere ilk yaptığımı nefis yemek tariflerinden 2.yide hayalimdeki yemekler sayfasından yaptım ikiside çok güzel olmuştu dışarda satılanların tadı bana az geldiği için ben gayet şerbetli baklava gibi yapıyorum şeker tadını, onu zaten sizde damak zevkinize göre ayarlarsınız