Canan_bgrck Kızlar 12+5 deyim 1 haftadır yürüyünce aşırı baş dönmem oluyor gözlerim kararıyor adım atacak takatim olmuyor bayılacak gibi hissediyorum kusana kadar da geçmiyor kusunca tekrar devam ediyor çok kötü hissediyorum sizdede oluyor mu ?
Elisam22 Canan_bgrck banada oldu hatta bayıldım bir keree sizin kaçarken esim çok korkmuştu ecel teri döktüm .bulantidan bisey yiyemiyordum muhtemelen acliktan oldu bide ne zaman muzikli biyere gitsem o zaman oluyordu goz kararmam
efeninannesiii_ Canan_bgrck tek başına elden geldikçe çıkmayın bide çubuk kraker şeker vs bişeyler bulundurun yanınızda
Canan_bgrck Symaaas tansiyonum galiba canım çok da zayıfım kusa kusa hal oldum büyük ihtimalle onunda etkisi var