Edafmo 123456_ ben çook canım çektiğinde bir iki kere yemiştim. Bence abartmadan ve çok sık olmamak şartıyla bir kereden bişey olmaz gibi
Okyanus1 123456_ canım çok istedi iki kez yedim çok sık olmadığı sürece canımın istediği şeyleri yeme taraftarıyım
ardenmoms 123456_ hamile değilim ama noodle çok severim arada yaparım kendim yapıyorum her şeyiyle hazır almayın bence kendiniz deneyin :))
ikbalk 123456_ normalde de pek fazla sağlıksız olan bir şeyi yememeniz daha iyi olur, ama eğer ki çok canınız çektiyse nefis kırmak adına 1-2 çatal yiyin, bırakın. Hem size hem de bebeğinize yazık:)
Nerosss Ben yedim valla canım isterken şimdi de zaten tiksindim istesem de yiyemiyorum. Sosunu katıyorum yağını katmadan yiyordum 😋
1asel-duru Normal de zararlı olduğu için yemezdim bir iki yemiştim zararlı dediler almadım ama hamileyken bu aralar aşırı canım çekiyor yememek için zor duruyorum ara sıra yemenin zararı olmaz sanırım 😁