Busel Uykusuzana92 ben philips kullanıyorum ama şuan onu al demem 8 bin 10 bin bandında o fiyata değmez bütçeyi bilmiyorum ama iç haznenin makineye girdiginden ya da plastik olmadığından emin ol canım