Damla00 uff yatakta dönmek çok zor gerçekten. 3 yastıkla uyuyorum. Başımın altındaki ve bacaklarımın arasına aldığım kalın yastıklarım bir de incecik yumuşak bir yastığım var onu da pozistonuma göre ya sırtıma destek ya da karnımın altına destek olarak sıkıştırıyorum ve rahatlığı bulduğum an ohh mis gibi uyku taaa ki gece tuvaletim gelene kadar yani 1-2 saat 😀 bir de tabii ayakta kalınca bel ağrısı oluyor neyse ki dinlenince geçiyor. Tek derdim bunlar olsun inşallah ☺️