Bella 30 haftamda başladı 36 haftalıgım ve halen devam ediyor canım bende çok şiddetli yaşıyorum bazen yürüyemiyorum bile, doktorum bana normal dedi baskı artıyor bebek kilo alıyor vs vs bende çok korkuyodm açılma olur mu erken dogm olur mu diye ama korktugum gibi olmadı şükür, ama sen yine de sor tabi doktoruna, gyet saglıklı ilerleyen bi gebeligim var,