LeylaKadir Günün her saati kahve içme potansiyeline sahip ben, gebe kaldığımda kahveden inanılmaz tiksiniyorum. Var mı bu durumu yaşayan? 🥹
Gunisigim LeylaKadir ilk haftalar bende tiksinmiştim canım çok sevmeme rağmen 🤮 Ama geçiyor 15. Haftada düzeldi günde bir tane içiyorum 😌
Emanetimi_bekliyorum LeylaKadir ben de aynıydım sürekli kahve içiyordum hamile olunca tiksindim 4. Aydan sonra tüketmeye başladım