Kızlar merhaba 6+6 gebeyim ama karnımda sanki gaz sıkışması gibi bişey hissediyorum karnım sanki içten şiş gibi yani uygulamanın anne bebek açıklama kısmından okuduğum zaman normal diyordu böyle bir şeyin hissedilmesi birde ikizlere gebeyim sizce de normal mi acaba böyle olması? Normalse ne kadar süre devam eder böyle acaba