Leylasezgin Merhaba kızlar ☺️ 21+4 günlük gebeyimm Bebişleri hala tam olarak hissedemiyorum siz ikiz anneleri ne zaman tam olarak hissettiniz 😇
c3rence Leylasezgin biz şuan 30+2 yiz 😇ben de 22. Haftanın sonlarına doğru hareketleri hissetmeye başlamıştım 🤗 ve biri çok hareketli biri daha sakinsi hala daha öyle devam ediyoruz. 28. Haftadan sonra iyice keskinleşiyor zaten hareketleri :)
Limpid Bn 20. Haftada hıssettım syan 26. Haftadayım hala cok sert degıl tekmeler 30 dan snra genelde daha netlesıyormus.. kıpırtı sanki balık yüzüyormys gıbı oluyor
landarch81 Ben de şu an 29+1 hamileyim. İlk kez 17. Haftada hissetmeye başladım. Gaz sıkışması ya da midemden geliyomuş gibiydi tam anlayamamıştım o yüzden bana mı öyle geliyor diyordum. Sonraki haftalar belirginleşti. 21. Haftada dışardan görülüyordu hareketleri pıt pıt vuruyolardı :)
Sonkayalar 16+4 uz bızde cinsiyetlerini öğrendim biri erkek biri kız kuzularımın cok sabırsızlanıyorum onları hıssetmek ıcın 🐣🐣😌