5 yil boyunca surekli sigara kullanan birisiydim ve hamile oldugumu ogrendigim gibi sigarayi biraktim. Ilk 5.haftamda hamile oldugumu ogrendim ve o haftaya kadar sigara ve antibiyotik antidepresan gibi ilaclarda kullaniyordum o ilaclarin cocugumu aldirma olasiligim olunca artik gozumde ne ilaclar kaldi ne sigara. Denilen gibi sigaranin 3 tanesi 5 t anesi yok yetiskin bir insani bile etkiliyorsa dusunun anne karnindaki savunmasiz bebege ne etkisi olmasin ki sadece sigara isteginizde karninizdaki bebegi daha cok dusunmeye calisin ve icmeyin 1 gun zorlanirsiniz 2 gun zorlanirsiniz ama bence yaparsiniz sigarayi birakabilirsiniz 🙂