defneveannesii_ Ben bugün biber dolması yapıcam üstüne mis gibi acı biberli sos, yoğurtlu sarımsak😋 Dünden kalan da arpa şehriye çorbası vardı🙋🏼♀️ Çok şükür bugünün menüsü hazır😃