Kaderrr12 Betam 452 çıktı. Çok şükür hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Acaba kaç haftalıktır
LeylaKadir Kaderrr12 ilk gebeliğimde betam 424 idi, doktor 4 haftalık demişti. Herkeste farklı olabilir ama ortalama 3-4 haftadır. Adet tarihinizle de uyuyorsa doğrudur. Hayırlısı olsun💓
nevzatbaskomser Kaderrr12 Üstüne görmüş olsanız 2 aylık olurdu bu değer olmazdı. Yeni gebelik ve 3 ocaktan hesaplayacaksınız. Erken döllenmr ise ultrasonda belli olur doktorunuz -5/+5 tarihi düzenler