Dudumundo
Bana doktorum hiç birini önermedi.
Gümüş kapaklar nemli kaldığı için hemen kararıyor, fiyatını asla hak etmiyor
Silikonlar acıtıyor, vs vs
Nerden tutsan ürünler elinde patlıyor, verdiğin parada çöp oluyor.
Ben sadece göğüs pedi kullanıyorum. Gayet rahat.