Naz1616 10+3 günlük olduk ama bulantılar hayatımı karartdi resmen dayanılmaz şekilde artık nezaman geçer bu bulantı
Gunisigim Naz1616 benim 7. Haftada başlamıştı hiç bir şey yiyemiyordum kullanmadığım ilaç da kalmamıştı ona rağmen geçmemişti. 16. Haftada azaldı biraz rahatladım
kalbiminpariltisi Naz1616 20 haftalığım tamamen bitti çok şükür, 16. Haftada falan bitti sanırım benimki
noluyosanagenemiross Haftadayım hala bulantım devam ediyor. Kişiden kişiye değişir bence. Herkes bana 3. Aydan sonra geçer dedi ama 4.5 ay oldu hala geçmedi 🤷🏼♀️
Esra_can noluyosanagenemiross bencede kişiden kişiye değişir ilk gebeligimde çok bulantım vardı şuan ikinci gebeliğim 9. Haftadaydim hiç bulantım yok
noluyosanagenemiross Esra_can ben bulantı yüzünden 2. Çocuğu düşünmeyi bıraktım nerdeyse o derece kötüyüm ama Allah nasip ederse inşallah benim de 2. Rahat geçer 🤲🏻🥰
Esra_can noluyosanagenemiross inşallah rahat geçer ben gebeliğimi 8. Haftada öğrendim o kadar ki rahatsız olmadım
Findukli_Lokum Naz1616 17 haftalık olduk son 1 haftadır geçti gibi çok nadir arada yokluyor ama önceye göre şükür daha iyi hissediyorum
Deniz48 Naz1616 bende ayni haftadayım ve inanılmaz zorlu geçiriyorum.baş dönmesi, mide bulantısı ve kusma🥺yemek yiyip hemen uyumaya calisiyorumki en azından midem dolu olsun🥺
Naz1616 Deniz48 malesef. Ben çalışıyorum diğer hamileliğimde bende yatıyordum dinleniyordum anlamadım ama bu çok zor geçiyor
Bal_1604 Naz1616 12.haftadan bildiriyorum azaldı sabredin çok az kalmış benimde dayanılmaz şekildeydi ama aazaldi şuan daha rahatım inşallah sizinde öyle olur beta değeri düştükçe azalıyor
Deniz48 Naz1616 Naz1616 ben öğretmenlik yapıyorum ama şu 2 haftalık tatilde dinlenirim iyileşirim derken herseyin inanilmaz zorlu olması🥺
KaderSezgin Naz1616 36. Haftadayım hâlâ bulantılarım devam ediyor bu kişiden kişiye değişen bir durum maalesef ki 🤦🏼♀️