Ezgikrkl Yarın 29.cu haftaya giriyoruz haftalar geçtikçe seviniyorum çıksın istiyorum artık 2 gündür belimde bir ağrı bir ağrı anlatamam yürüyemiyorum topalllaya topalllaya yürüyorum yemek aş yapamıyor ayağa dikilemiyorum karnım da hafif ağrılar var sizde durumlar nedir?
Pinkgold Ezgikrkl ayaklarını sıcak tutmaya çalış sıcak şekerli su içebilirsin karın ağrın için belinide yormamaya çalış masaj yaptır eşine oturduğunda yastık koy beline öyle geçti benimde 😇🌸
Fadimegll321 Ezgikrkl bizde 29+4 üz 16. Haftadan beri ağrıyor benim belim :) yürüyüş falan iyi geliyor ama
Tusami Ezgikrkl 28+3 ten selamlar. İki gündür benimde belim çok ağrıyor siyatik gibi bacağıma vuruyor😞 kramp tarzı ağrım çok oluyor, ikinci gebeliğim bu, ilkinde hiç böyle olmamıştı , erken doğurcam diye korkuyorum
Btlklnc Ezgikrkl 29+5 olduk bizde çarpıntı var ıki gündür haftalar gecsın ve dogsun istiyorum sagsalimm
Pinkgold Ezgikrkl hayır hiç yapmadım 1 saat yada yarım saat yürüyüş yapıyorum doktorum öyle dediği için
Ezgikrkl Pinkgold Bana yürü gibi birşey demedi zaten yürüyemiyorum ki fizik tedaviye git dedi bakalım fizik tedavide ne olacak ☺️
Hamidevahap Bende 29+5 im bugun oglum olxak hareketlerimiz fazlalastı kızım var 2 yasında onun pesınde kosmaktan pert oluyorum canları sagolsun 🙂
Ezgikrkl Hamidevahap Allah kolaylık versin tek başımayken zorlanıyorum bizde sizin küçük çocuğunuz var gerçekten çok zor anaların hakkı ödenmez 😔
Ezgikrkl Tusami Oluyor demekki normal böyle şeyler galiba herkeste aynı haftalar aynı şikayetler var magnezyum eksikliği bende topallama yaptı inşallah geçer çok belim sanciyor erken doğum gözükmedi ☺️
Bade0022 Tusami benimde öyle çok ağrıtıyor biraz öncede çok kötü sancım oldu ama geçti bu siyatik gibi ağrılar erken doğuma sebep olur mu ki ?
Tusami Ezgikrkl 27-28-29 büyüme atağı ne giriyor bebişler sanırım, e bizimde her yerimiz büyüyor ve sıkıntılar artıyor 🤪Allahım günler çabuk geçsin sağ salim gelsinler 🙏
ipekmom_ Ezgikrkl bende aynı durumdayım tam sağ göğüs altımda sanki kemikler kırılıp batıyor nefes alamıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum, tam aynı yerde sırtımada vuruyor ağrısı inşallah kısa zamanda geçer yoksa baya zorlayacak 🥺
Ezgikrkl ipekmom_ Bana doktor böyle topal topal gezeceksin doğuma kadar dedi 😀 canım çok yanıyor tez zamanda geçer inşallah ❣️
Tusami Bade0022 yok cnm o ağrılar sebep olmaz, benim kasığıma altıma fln bazen ağrı kramp giriyor onları kastettim. Belde ki o ağrı yük bindi sırtımıza sinir sıkışması fln oluyor işte, bende kilo da var
Bade0022 Tusami benim ilk gebeliğim o yuzden sizin gibi tecrübeli değilim biraz önce sancım vardı karnımda yayıldı bacağıma kadar indi nefesim kesildi ölücem sandım sanırım yalancı sancıymış gerçekten zor dönemleri başladı sanırım gebeliğin bacak ağrısı zaten öldürüyor
Mkds Bende 30 dayım sürekli uykum geliyor üşüyorum her yerim ağrıyor arada kramplar giriyor karnıma ayağıma ve günler geçmiyor
Beyaz06 Mkds bende 28 haftadayım bugün aşırı kasık ağrısı hatta bebek sanki çok yakın kasığıma öyle hissediyorum 2 gündürde felaket uyku bastırıyoe neden acaba hatta korkuyorum erken doğum olurmu die